Städa, städa

Nu har jag ägnat typ en timme åt att städa bort alla mina högar med tidningar och papper från köksbordet. Henke hade en liten hög och ändå tycker jag att det är han som stökar till, lite orättvist om jag får säga det själv. Fast säg inget till honom. När jag inte sitter här löser jag lite korsord (försöker lösa är nog den rätta termen egentligen). Snart är det dags för sängen. Det har varit helt underbart nu på kvällen för jag har faktiskt haft lite energi för omväxlings skull. Nu med musfällorna kommer jag kunna sova ännu bättre eftersom jag vet att dom små odjuren dör. Idag har varit en rätt dödstörstande dag, jag vet, men jag blir helt galen av mössen.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej Hej!

Mer än gärna.. Ja vet ej om ja kan stanna så länge, antingen måste ja ta med vovvo, elr så får han vara hemma. har inte bestämmt mej än. men ja åker nog dit vid 11 hugget kanske.. skall hämta lite papper. Kanske skulle passa på o hälsa på, är roger kvar? Hörs av i morgon. Puss & Godnatt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback