Trött

Alltså, förut har jag trott att jag varit trött, men det är inget mot hur jag känner mig nu. Jag är så oerhört trött. Trött trött trött. Jag har i princip knappt sovit alls inatt. När barnen varit tysta och sovit har musen varit i farten. Det stod ju ett fat med lite morotskaka på bänken, där var den framme och knaprade så jag fick gå upp och skölja tallrikar mitt i natten.

Som grädden på moset vaknar B och är genomförkyld. Vilket innebär gnäll, gnäll, gnäll. Så vi kan ju sitta och gnälla ikapp. Fast vi ska sitta i soffan och kolla på film, efter att vi lämnat Sarah vid tåget och handlat.

Kommentarer
Postat av: eva b

jag förstår hur du känner dig, jag är också trött,

men jag är ju ensam hemma så jag borde inte klaga.

2008-11-20 @ 11:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback