YES YES YES!!!

Hurra! Nu kanske ni tror att jag lyckats fånga Carmensita i hagen, vilket såklart skulle framkalla glädjetjut också. Men! Nu är det så att resultatet från högskoleprovet har kommit och jag hade 1,2!!! Snittet var 0,92 så jag är supernöjd. Bara jag är smartare än snittet så... He he. Med risk för att bli lite självgod liksom. Men det får ni ta idag! Jag trodde ju att jag hade 79 rätt, men det var tydligen 78. Inte för att det spelar så stor roll.

Update: Om jag hade varit bättre på det första provet hade jag nog fått ännu bättre, dom poängen drog ner mig rejält för på alla andra delar låg jag över snittet. Nu är jag bara sååå nyfiken på vad Henke fick... Fast det får jag säkert ändå inte skriva på bloggen. Men jag vill jättegärna veta. Tur att han kommer hem snart, det blir nedräkning till kl.16.30 nu då. Han kommer säkert inte förrän kl.17 idag och sen kommer han säkert inte öppna sitt kuvert på en gång heller, bara för att reta mig.

Jaja. Nu ska B och jag ligga i soffan och kolla på film tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Tin

Haha! du är en bra fru du, jag hade slitit upp båda kuverten, även fast jag inte fick, jag är så ÄCKLIGT nyfiken! Drygt och vänta på hovslagare, våran är här och skor nu, han ska få sätta skor fram på unghästen oxå så jag kan ut och rida lite :) I sommar kommer jag, det lovar jag. Har du tänkt hänga med brudarna till falsterbo i sommar? Jag hoppas på att vi kan kvala Rerra så vi tar oss dit. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback