B älskar...

Imorse sa jag "jag älskar dig" till B och då sa sötnosen såhär: "B älska pappa".  Så jag fick såklart ringa Henke och berätta vad han hade sagt.

Annars väntar vi på en tjej från Linköpings Universitet som ska ta vattenprover här och sen får vi en kopia på vad vårt vatten innehåller. Vi har ju gjort en flourundersökning (gratis), men nu får vi reda på alla mineraler och sånt också. Det är toppen tycker jag, det kan vara rätt intressant p.g.a. gasen i vattnet.



Är B en blivande fotograf? Han gillar att ta kort iallafall...


Kommentarer
Postat av: Farfar

Eftersom det verkar som ni har svårt att hämta bilderna från dopet.



Så kanske du kan kolla här så länge.



http://www.brandow.eu/a/index.html

2008-10-09 @ 10:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback