En härlig natt?

Inatt har jag sovit väldigt bra, faktiskt. Bara vaknat typ 3 gånger och då har jag knappt vaknat till alls. Igår kväll bestämde jag mig för att B får säga till mig om han behöver kissa, jag har hållt på och frågat honom varje gång han vaknat till men no more! Han var torr nu på morgonen igen, duktiga killen. Däremot var inte Polka särskilt torr, hon hade gjort nr 2 över hela badrumsgolvet. Igår hade hon kissat. Vi tror att hon typ kissar eller bajsar på sig när hon landar efter att ha hoppat efter dörrhandtaget för att försöka ta sig ut. Det här var sista natten hon var inne, inatt får hon gå ut istället. Nu har hon varit inne i 3 dagar och ärret ser jättefint ut.

Kommentarer
Postat av: fia

akta bara så hon inte får upp styngnen.. de tog 2veckor innan ja kunde ta av tratten på kissan.. gjorde de en gång lite tidigare o då drog hon upp stygnen.. o de kan bli dryrt..pössa

2008-10-04 @ 09:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback