Fixar!

Idag fixar jag lite, jag har målat hyllplanen till barnens rum en gång till och när Henke kommer hem tänker jag börja riva lite tapeter. Om jag inte har blivit helt färdig före det förstås, jag brukar oftast tappa all ork under eftermiddagen.

Jag känner att jag måste hinna göra iordning lite innan det är dags för dalarna. Förhoppningsvis har jag hunnit riva all tapet och kanske kommit längre innan vi åker. Jag använder Hedemora-trippen som en deadline för att få lite mer motivation, det verkar fungera.

Kommentarer
Postat av: annika

åh, skicka över lite av din ork till mig! jag har ingen ork alls, är trött jämt, har huvudvärk varje dag, ett ständigt sockerbehov och är en sur gammal kärring som surnar till för minsta lilla. med andra ord ingen trevlig människa... =(

2008-10-06 @ 14:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback