Ida

Vi promenarade bort till Ida o co i eftermiddags. Det tog typ 45 minuter, kan det ta 10 minuter utan barn? Jag vet inte exakt, men det tog en stund med B iallafall. Han hittade pinnar som han tog sönder och tröck ner i vattenpölar, släpade i backen m.m. Hos Ida var det lite födelsedagskalas för hennes syster som fyllt år. Toppen tyckte jag, för Ida hade bakat jättegoda kanelbullar och en chokladkaka. Sen fanns det en mumsig sockerkaka också, fast jag vet inte vem som bakat den? B var glad och åt massa fika och det gjorde ju jag också = det går utför med mitt viktprojekt. Men nu är det nya (bättre) tider, jag får skärpa mig fr.o.m. nu. Eller efter att jag haft tv-kväll med min syster och käkat upp Ben&Jerry glassen?!


Kommentarer
Postat av: Ida

Sockerkakan hade mamma-Kajsa bakat! Man måste få unna sig emellanåt så det var bra att du fick vräka i dig lite godsaker! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback