Rädd, rädd, rädd

Inatt drömde jag att Henke hittade en annan snärta som han hånglade upp när vi hade fest. Inte kul, jag högg honom med B´s gula färgpenna, knäade honom två gånger på pungen, drog honom i håret, slog honom, rev honom och försökte skada honom på alla sätt. För att han inte brydde sig, han sket fullständigt i att jag var helt förstörd över det han hade gjort. Det här är min största rädsla, att Henke inte ska bry sig om mig mer och att han hittar nån annan. Sen är jag rädd för att det ska komma pedofiler och antasta, skada och utnyttja mina barn. Det är väl det jag är rädd för.


Kommentarer
Postat av: sarah

cattis sådana här drömmar vet jag att du drömmer mcket när du är gravid, hoppas verkligen att det inte är så den här gången?? =) tråkigt att jag inte kunde komma och äta med er igår, ni kanske vill komma och mata ankorna någon dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback