Resultat högskoleprovet

Det gick helt ok. 79 rätt av 122 möjliga. Första mattedelen (ekvationer m.m.) gick inte bra, jag räknade med max 6 rätt men fick 7! Bra jobbat tycker jag. På engelskan hade jag 14/20, på ordförståelsen (svenska) hade jag 31/40. Där hade jag kunnat göra lite bättre. På svenska läsförståelsen hade jag 15/20 och på sista mattedelen (statistik och diagram) hade jag 12/20. Jag hann inte riktigt klart och fick chansa på ett par frågor + att jag hade några som jag tänkt återkomma till i slutet. Om ungefär en månad får man hem resultatet med uträknat medeltal eller vad det heter.

Kommentarer
Postat av: Tin

Det var väl jättebra! Jag är alldeles för feg för att ens våga göra provet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback