Tidningar

Jag läser i Mama just nu, hoppas hinna läsa ut den innan vi ska åka och gratta min svärmor som fyllde år i tisdags. Hon har fått en blomma som Henke fixade till det officiella kalaset i söndags. Då fick hon en hjärta på tråd, vilken duktig man jag har som köper en sån fin blomma till sin mamma. Om han hade köpt en till mig samtidigt som han köpt crossen hade jag nog ändå varit rätt nöjd. Min svärfar tycker att Henke är väldigt ekonomisk, men tipsar om att nästa gång borde han köpa nånting till mig/ hushållet samtidigt för då skulle jag fortsätta vara på bra humör. Hoppas du läser det här, Henke! Annars är ett bra alternativ att vi hjälps åt att göra klart barnens rum och sen gör iordning biblioteket när vi ändå är igång. Då kan jag förlåta ett cross-köp anytime (nästan)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback