Lite framsteg

Jag har prickat av en sak på listan, resten har min personliga ängel fixat. Dessutom går det inte att dammsuga för det saknas en grej som håller fast slangen vid den där grejen man håller. Om ni förstår? Så om jag ska dammsuga måste jag hålla i med båda händerna och kul är det faktiskt inte.

Just nu lagar jag skinkstek och potatisgratäng, seriös tisdagslunch va?!

Till Lasse: Jag säger också silvertejp, men Henke undrade minsann vart den där grejen var nånstans. Varför han undrade det, vi har ju redan silvertejpat dammsugaren på ett annat ställe så lite mer gör ju varken från eller till.

Kommentarer
Postat av: sanna

Åh vad gott det låter, vad hungrig jag blir!

Postat av: farf

Jag säger silvertejp.....

2008-09-09 @ 14:20:22
Postat av: Lovisa

Våran dammsugare är oxå trasig,dammsugarmunstycket är trasigt så jag sopar istället.ha dä gött

2008-09-09 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback