Morgens

Idag bestämde A E att vi skulle vakna kl.6.15, jag tyckte däremot att vi skulle sova till kl.7. Det är nog inte så svårt att gissa vem som vann den "fighten".


Gammal bild, Henke håller på och ger henne bilar hela tiden.

Dagen idag
:
Emma klipper B (jag har inte särskilt höga krav, hoppas det går att klippa överhuvudtaget).
Hämta farmor vid tåget.
Äta lunch och shoppa på IKEA (saker till dopet förstås).
Hämta hästtransporten hos Solla, den ska vi lasta full med trädgårdsmöbler först.
Sen orkar nog inte jag nåt mer idag...

Jag tänkte ta med massa frukt som vi kan äta under dagen, jag tappar humöret och orken om jag inte äter massor. Och då är frukt bra, mycket bättre än t.ex. godis som jag ju ändå inte får äta förrän på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback