Mysteriet med den försvunna kameran

Är inget mysterium längre eftersom den är uppe hos Eva och Lasse i Stjärnorp. Så imorgon kan ni hoppas på bilder från bröllopet. Fast det är ju bara vanliga bilder på Henke och mig, i helt vanliga kläder med den enda skillnaden att vi är gifta nu. Men! Det kanske är kul att se ändå.

Update: Ha ha, Lasse, jag veeet. Eva hade sagt till Henke att kameran var hos er men han berättade det inte för mig. Och hittills har han bara sagt "Life´s a bitch, then you marry one" en enda gång. Jag är imponerad över att han inte sagt det i tid och otid.

Kommentarer
Postat av: Farfar

Eva ringde på bröllopsdagen och sa att kameran stod hos oss. Men ni hade kanske tankarna på annat :-)

2008-09-02 @ 14:27:02
Postat av: Lovisa

Jag prata med en granne nu som var från dalarna hon undra om du var rumpkulla det hade att göra med om man bodde på ena eller andra sidan av nån älv? ha dä gött

2008-09-02 @ 15:46:03
Postat av: Farfar

Marry :-)

2008-09-03 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback