Natten inatt

Inatt var det sådär, B vaknade vid 22.50 och gnällde och grät. Tills sist fick jag ur honom att han ville på pottan, väl där fortsatte han gnälla och gråta tills han spydde. Inte särskilt trevligt, förmodligen hade han fått en febertopp (vanligt att barn spyr när febern stiger plötsligt). Så det blev dusch och sanering mitt i natten. Henke fixade golvet i sovrummet och jag duschade B. En supp senare sov han i sin säng igen. Idag är det förkyld och snorigt, båda barnen... Jag får väl samma lagom när dom är friska och jättepigga igen (eller min favorit: lagom till helgen när jag ska jobba). Som vanligt, men that´s life. Nu ska jag äta en frukt och bli lite pigg och glad.



Såhär ska det se ut på natten, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback