Åktur

När vi åkte från Eva stannade vi till hos Solla, som tyvärr inte var hemma. Hem och gjorde mat, Henke kom hem och vi åt. Sen åkte vi till Emma och Johans Herrgård där Henke fick en grej av Johan. Sen åkte vi till ÖoB i Skänninge, handlade massa fina bra att ha grejer och godis. Dom har ju militäroutlet (jaa, jag vet att jag tjatar om det varje gång). Den här gången köpte jag ett nystan med snöre för 25 kr eller nåt sånt, en militärsjukvårdslåda för 35 (jättefin förvaring) m.m. Ska visa bilder om hundra år...

Nu försöker vi få barnen att sova, inte alltid det enklaste. B har fått klimedicin men slutade med napp igår så vi får se hur det går. Tror jag ska läsa en bok för honom nu så han kan slappna av lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback