Bra betyg

Smörgåstårtan fick 4 st "mmm, gott!" och 1 "Binni tycke om", vilket måste vara toppbetyg! A E var inte riktigt lika imponerad, men båda gillar räkor iallafall. Kul tycker jag! Nu får jag inte sitta här mer, måste blåsa upp resten av ballongerna, plocka undan, kanske flytta smörgåstårtorna till garaget (där det är svalt för helt plötsligt blev det varmt nu när solen ligger på)... Jag tänkte dammsuga av också men först måste jag skura av köksluckorna. Vi får se hur mycket jag hinner innan det är dags att börja garnera tårtor!




Kommentarer
Postat av: Nina

Guuud, vad du är duktig och effektiv!!



Varför kan inte jag vara så´n? Åtminstone nå´n gång i bland i alla fall............

Postat av: Sandra

Japp alla fönster+ en luftvärmepump o stall...jag lovar vi vet vad vi ska göra i sommar o vart alla pengar ska gå!!! kram

2009-04-09 @ 15:03:53
URL: http://alexmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

jag skrev inte av receptet förut o nu när jag skulle ha det finns inte inlägget kvar!! tas dom bort?? skule du vilja skriva det igen....snälla!! kram

2009-04-09 @ 15:05:54
Postat av: sandra

jag behöver inte ha det igen jag hittade det!! kram

2009-04-09 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback