God natt och loppisfynd!

Nu ligger barnen och sover i sina sängar. Dom har precis somnat, skönt! Förhoppningsvis sover dom lite längre imorgon också.

Sarah och jag var på stan med barnen förut. Vi var på Apoteket, banken, Blomsterstugan, Beppes fik eller café vad det nu heter... Röda Korset, Biblioteket. Vi började med att stanna till hos Camilla på H&K och säga hej. På Röda Korset köpte jag ett litet uppläggningsfat (lika som jag redan har, detta kostade 20 kr) och tre små assietter som jag ska ha till blomkrukorna. Allt som allt blev det 23 kronor, det var lagom mycket tyckte jag! Hon som jobbade där gav B ett litet gosedjur för han städade undan alla leksakerna han lekt med under tiden. Fast mest tror jag han fick den för han är så söt!

Nu ska jag läsa bloggar och sen ringa Henke.

Jag har köpt Leilas Country Living också, om jag får hem ett nummer till har jag två.

Kommentarer
Postat av: sarah

mer troligt är att det är björn och bollen som har något otalt men han ska ha någon att skylla på..

Postat av: Farfar

Inga gröna fula saker???På loppisen?? ;-)

2009-04-03 @ 10:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback