Igår...

Det verkar som att gårdagen försvann, iallafall på bloggen. Vi var ute och hängde på eftermiddagen, när vi väntade på Henke hann jag diska jätteberget med disk. Jag hoppade massa hopprep, tänkte försöka komma i form. Lite iallafall... Jag har ju strandat upp på 70 kilo nu, jag antar att det är sen sjukhusvistelsen när jag tillbringade hela dagarna med att äta, äta och äta. Och titta på tv förstås.

Efter maten åkte vi iväg och beställe sommardäck, eller vi skulle köpa men dom vi ville ha kommer idag. När vi kom hem åkte jag till stallet istället. Kom hem strax före kl.22, duschade och sen var det sängen.

Carmensita gick bra igår, vi red till Varv i skritt och trav. Mmm, mysigt. Sen borstade jag Chanelle lite i hagen med. Det är så mysigt att borsta föl (fjolårsföl då) för dom är så tacksamma och njuuuter verkligen. Charmigt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag som tyckte att du såg så smal ut! Tänkte att du nog gått ner! Inte för att du såg stor ut innan heller, men du fattar vad jag menar va?



Chanelles matte tackar och bockar för borstningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback