Skönt kvällsnöje

Mmm, har precis kommit hem från stallet. Carmensita stod utanför dörren och väntade på mig idag, hon såg när jag kom och gick dit. Framsteg! Hon får havre och morötter när hon kommer in, det var kanske det som lockade? Jaja, jag väljer att tro att det var jag iallafall!! Vi red hem och lämnade barnens nappar som jag hade lagt ut i bilen, jäklar vad vi har jobbat idag. Mycket arbetsgalopp och arbetstrav, vi har mest lajjat runt annars så nu är det lite skärpning. När vi kom tillbaka fick hon en lååång rykt och sen putsade jag alla sakerna. Så nu är det jättefint, putsade mina skor och shortchaps med. Det är så mycket roligare att rida när allt är rent och fräscht tycker jag.

Jaja, jag ska inte fastna vid datorn utan gå och lägga mig. Skulle bara kolla om Hannah Graat fått sin lilla dotter än, men det är inget nytt på bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback