Soool!

Gud vad skönt det är ute, alldeles, alldeles underbart! Anna-Karin, A, E och M kom förbi en vända. Barnen röjde järnet och sen fikade vi lite. Jätteskönt att bara vara ute i solen. Fast nu är vi inne igen för solen bränner verkligen, jag har solat lite. Gått i bikini för att få lite schysst färg i tid... Men jag vill inte att barnen ska få schysst färg så nu får vi vara inne lite. Jag har försökt få dom att ha keps på sig, men det är inte det enklaste.



A provar Bs cykel. B har börjat tjata om en "riktig" stor cykel nu.
Han får lära sig att köra trehjuling först tycker jag.




E och A E. Melker sov i vagnen hela tiden.



Pyssel i gräset.



MachoB sitter och spänner.

Nu ska jag se om jag kan få in några bilder.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Lova har väl 80 nu, 74 börjar bli för smått. Nora har 110-116. Har A E slutat stoppa allt i munnen? Jag tycker det är absolut värsta perioden, när allt ska stoppas in i munnen, speciellt nu när Nora har så mycket smått.

2009-04-24 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback