Systers födelsedag!!

Grattis Sarah! Idag fyller Sarah 21 år och hon har fått tillbringa sin dag med mig, A E och Camilla på loppisar (Strået och Pärlan) och sen Kupolen. Jag har shoppat massa fynd, grattiskort till en hel hög födelsedagsbarn (många fyller i april), presentpapper, en blomspruta. På loppis blev det lite porslin: ett stort uppläggningsfat, några rosmönstrade koppar med fat, böcker, en blå- och vitrandig skjorta, en liten zinkvattenkanna m.m.

Nu på kvällen var vi till Kingen där vi åt jättegod mat och efterrätt. Jag åt entrecote med pommes och till efterrätt tog vi in en citron och limekaka och en brownie. Båda var jättegoda och det var perfekt att vi delade tyckte jag. Det var full fart på barnen, men jag tyckte det funkade toppen.

B har varit först med morfar och sen med mormor. Har är jättetrött nu, hoppas han somnat. A E slocknade som en stock, på en gång när jag la ner henne. Skönt det.

Mindre skönt är att jag slarvat bort min bankdosa. Igen. Det händer typ en gång om dagen, oftast för att jag lagt den på nåt "smart ställe" som jag inte kan komma ihåg vart det var. Hoppas jag hittar den snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback