Disk

Visst är det intressant att trots att vi har diskmaskin nu så är det ändå jobbigt att plocka i och ur den? Vad snabbt vi har blivit bortskämda med att slippa diska överhuvudtaget. Men det är skönt.


Sen sist har vi varit på Veidec-festivalen på Mantorp Park. Det var dragracing och Hot Rod-utställning m.m. Det var Euro-nats så det kom bilar från hela Europa. Kul. Jag jobbade några dagar, resten av familjen var på Mantorp mest hela tiden.


I lördags var vi till Uddevalla på A-bombers över dagen och tittade, det var också kul. Alla utom jag fick coola meetingtröjor, vilket var helt ok för mig. Henke hittade ett par andra tishor också, bra eftersom han behöver kläder.

Annars har barnen börjat skolas in på dagis, det är Henke som sköter det. Idag är andra dagen och det verkar gå jättebra. Och eftersom det är Henke som skolar in går det så bra så att vara ute, visst är det lustigt?! När jag skolade in B kunde vi absolut inte gå ut eftersom han skulle vänja sig vid innemiljön först. Jaja whatever.





Jag väntar på att hovslagaren ska komma och sko om Carmensita, hon har tappat båda framskorna nu. Det är så typiskt att nu när jag har all tid i världen att rida så kan jag inte bara för att hästen inte har skor. Det här får mig på riktigt dåligt humör så jag ska sluta tänka på det nu.

Resten av vecka ska jag jobba och nästa vecka kommer min syster Sarah, det ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: sandra Lindell

2009-08-07 @ 22:12:43
Postat av: sandra

Hej!! Vad roligt att se att ni lever..vilket datum ska dom börja på dagis helt då?? Vi har inte börjat skola in än..

Som du säkert märkt har vi kommit o hälsat på ..jag känner att jag vill få klart stallet så snabbt som möjligt såå vi kanske kommer lite senare..nån helg bara.Hoppas ni har det bra!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback