Hästbilder!!



Tin har ju efterlyst lite hästbilder, det blir bara häst och inga actionbilder denna gång. Ska försöka få Henke att fota när jag rider nån dag, men dom bilderna brukar inte bli så bra. Våran kamera är inte den bästa... Här har vi iallafall världens vackraste häst. Och B som ska släppa ut henne i hagen, söt va?! Han tycker det är jättekul.

Carmensita är ju lite omusklad, bilderna tog vi för nån dag sen och jag hade bara skrittat henne dittills, nu har jag börjat trava också. Hon går superbra just nu, kul!



Hästviskarpojken...



Och en profilbild...


Kommentarer
Postat av: Lasse

Trevligt att se lite hästbilder, kul också att du börjat rida. Ibland saknar även jag hästkörningen men så tänker jag på vilket jobb det är innan man kommer ut och vips så försvann den tanken.

Postat av: Tin

Åh vilken vacker tjej! Hon är jättefin, nu måste jag sparka igång min blogg igen så du får se hur fina mina fölisar blivit! Kram

2009-08-24 @ 23:15:34
Postat av: Lasse

Varet har du tagit vägen med ditt bloggande, jag saknar den att läsa. Ha det bra.

2009-08-29 @ 11:44:56
URL: http://lattjobig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback