Alla mina fynd

Till mig:
1 grå v-ringad långärmad tröja
1 svart som ovan
2 vita ribbade linnen
2 svarta som ovan
1 par svarta chinos
1 par beiga chinos
1 par svarta tights
1 rosa munktröja med dragkedja
Ett par bruna platta sandalar från Scoretts outlet

Till Henke:
En röd De Palmatisha
En röd De Palmacollagetröja
En svart Pacetisha
Två par Pacekalsonger

Till B:
Svarta smala jeans
Mörkblåa smala jeans
Två farfarströjor
En Byggare Bob cd med blädderbok (ska bli födelsedagspresent tänkte jag)

Till A E:
En vit tunika (40 kr)

Barnen fick 3 porslinshästar och varsin plastkasse med muffinsar på. Och såklart fick dom massa fina kläder av sina mostrar. A E fick en Bondelidtröja, en svart stickad kofta, en PoP klänning (svart, vit och rödrutig), 2 par PoPstrumpbyxor, en blå finstickad tröja med hjärtan i mönstret, en röd och vitmönstrad tunika också PoP. Allt det var från Camilla. Sarah köpte ett Minirodini linne, vitt med tärningar på. Så B har sina nya jeans och linnet, han är en riktig liten rodder.

På vägen hem stannade vi hos Sandra i Säter, A E fick en fin rosa klänning från Fem Myror är Fler Än Fyra Elefanter.

Det var väl all shopping. Först var vi på Lager 157 och Scorett outleten (Sågmyra), sen till Lager 70 (Insjön) och till sist på Kupolen. Vi åt lunch (jag åt kycklingpaj) + fikade lite på Lager 157, dom hade världens godaste snickerskaka där. Det sista vi gjorde på Kupolen var att fika på Waynes, där åt jag en brownie. Mums!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hejje! Har ni vunnit pengar elr? ;) Hoppas allt är bra och vi kan ses snart.. Puss & Kraam

Postat av: annika

va skojigt med nya kläder!

2009-02-11 @ 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback