Bokrea

Igår var vi på bokrea, jag gjorde massa fina fynd!

Barnböcker:
Älskade Ponny, Lin Hallberg 29:-
Bobo handlar, Yves Got 49 :-
Snickra, Johansson & Ahlbom (En Mulle Meck-bok) 45 :-
Morris på landet, Olsson & Jönsson 49 :-
Majas lilla gröna, Lena Andersson 59 :-
Ponnyklubben, Toubon & Schulthess 59 :-
Skrotsamlarskolan med Jonny och Antti, Adam Dahlin Emma Åkerman 69 :-

Vuxenböcker:
Islam, Markus Hattstien 39 :-
Duktig hund!, Nordlander & Adlercreutz 99 :-
Gräset sjunger, Doris Lessing 69 :-
Visst finns det gudar i Alabama, Joshilyn Jackson79 :-
Krig och fred, Leo Tolstoj 79 :-
Tricia Guilds Inspiration 40 :-
En desertörs bekännelse, Joshua Key 75:-
Hästarna i mitt liv, Monty Roberts 139 :-

Det var en fin skörd iår! Dock fanns det ännu fler fina barnböcker som jag vill lägga vantarna på. Det jag kan känna är att B har enormt mycket egna böcker medan A E har typ en bok. Så B behöver ju inte få alla dessa böcker. Han har fått Skrotskolan och A E har fått en liten bok om lastbilar som jag inte kunde hitta nånstans nu, den ligger säkert kvar i bilen. Många böcker är lite för svåra för B också just nu så jag tänker försöka hålla på de här böckerna, vilket jag aldrig brukar lyckas med eftersom jag är så nyfiken på dom själv. Så vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback