Min hjälte Harry Potter

Vi har varit hos Solla mestadels av dagen, jag gick ponnyridning och B var ledsen för att han inte fick rida. Barnen som la upp cash måste ju få rida först. Sen fick han rida och då var han jätteglad, han sa "Binni rida Nisse Po". Jättegulligt! Sen fick han rida på Lillan/ Nissan också (jag säger alltid Lillan för det hette hon när jag lärde känna henne, men Solla kallar henne för Nissan). Vi käkade korv och A E sov nästan hela tiden. Sen var vi inne och fikade. Barnen fick vara hos Solla medan (mest) jag och Henke (lite) handlade mat på Coop och sen åkte jag tillbaka till Solla och fikade lite till.

Nu ligger båda gullungarna och sover, kakelugnen är "glöööans" och jag tänker fortsätta läsa Harry Potter. Men först ska jag uppdatera min andra blogg och kolla om nån spännande person uppdaterat sin blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback