Packa upp!

Nu ska jag börja packa upp... Jag har dammsugit, skurat golven, torkat av borden, datorn, tv:n, fönsterbänkarna m.m. så det börjar bli lite fint nu. Henke hade städat, men han hade nog inte tänkt på att han varit hemma själv i två veckor och stökat  ner lite extra. Speciellt eftersom han fortfarande inte är frisk. Menmen! Jag ska packa upp, förhoppningsvis hinner jag klart innan Henke hinner hem för då ska vi åka och handla. Plus att jag ska inviga honom i mina planer... Ha ha! Det kan behövas att han får veta lite också.

Min älskade fina barn sitter och leker tittut nu. A E har verkligen fått in snitsen, B har gett henne en handduk som hon sätter över huvudet och sen rycker av. Då skrattar dom samtidigt båda två, det är så fint att se när dom kan leka tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja,ta o berätta din planer för HENKE tycker jag...He He!!

Jag hoppas ni flyttar hit någon gång. Då kan vi leka med våra barn lite grann. Åka på hopptävlingar oxå.. Kram på er!

Postat av: Helene

Nae.. inte flytta från oss... :/ Kraam

2009-02-13 @ 22:20:45
URL: http://olivensmamma.blogg.se/
Postat av: Camilla

ja, han har ju redan sagt ja o kompisarna är klara! jag ska ringa mäklaren på måndag ;) hahah! puss o lyckaj itll på jobbet! :)

2009-02-14 @ 01:59:34
Postat av: Camilla

ja, han har ju redan sagt ja o kompisarna är klara! jag ska ringa mäklaren på måndag ;) hahah! puss o lyckaj itll på jobbet! :)

2009-02-14 @ 01:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback