Skön natt!!

Inatt har A E vaknat en gång. Det är allt, B har sovit som en stock och det har A E också gjort, förutom den enda gången. Skönt, skönt!! Jag känner mig faktiskt utvilad för en gångs skull. Det är underbart! A E vaknade kl.06.30 imorse och det kändes helt ok, i vanliga fall vill jag bara sova en stund till men imorse vad det ok. Äntligen.

Idag ska vi till min mormor på lunch och sen har vi inga fler planer. A E sover middag just nu, när hon vaknat åker vi nog.

Nu ska jag läsa lite för B.

Kommentarer
Postat av: eva b

härligt att ni har det bra, jag har precis återkommit till livet efter operation, ont i halsen och migrän. hälsa till gullungarna så mycket från mig

2009-02-09 @ 11:42:43
Postat av: sandra

ja, de skulle nog gå bra. Vad ska vi hitta på då??

Postat av: Farfar

Bilder?

Eller ligger kameran i Björkelunda :-)

2009-02-09 @ 15:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback