och trött...

Jaha. Nu är jag färdig för sängen känner jag. Helt utmattad efter matlagning och handling. Och jag glömde köpa halstabletter. Annars har jag pratat med Soraya och Camilla och Soraya tipsade om tigerbalsam, så det måste jag också köpa.

Annars är Bärnsta sååååå nära döden för han har pissat på dockvagnen idag. Ok alltså, jag kan uppenbarligen tolerera att han ibland markerar lite här och där. Främst när han vill påpeka nånting. Men det är aldrig ok att pissa ner hela hjulet på dockvagnen. Aldrig. Vi måste göra nånting åt honom, fast troligen blir det absolut inget som händer. Men han ligger inte bra till. Kommer han inom sparkhåll så... händer det inte heller nånting. Men han får inte komma in! Jag önskar att jag var lite hårdare och bara såg till att avliva honom, men emellanåt är han ju riktigt söt och gosig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback