Snölek!

Vi har varit ute en stund, vi hämtade posten och sen gjorde jag en snöhäst och ett par snölyktor. Eller en och en halv för sen ville A E hellre gå in. Hon satt och gnällde i pulkan och det kan jag förstå, det kan inte vara särskilt kul att sitta still i en pulka och titta på två galningar som springer omkring och rullar stora snöklot.



I början var det såhär kul! Och vantarna var på också.



B och den vackra (hehe) snöhästen. Eller snölaman kanske det borde vara?!



B gillade snölyktan fast han ville helst kasta snöbollarna på A E. Det fick han såklart inte, han försöke kasta på mig. Utan att lyckas. Jag har dock träffat honom 2 gånger i huvudet och han skrattade båda gångerna. Jag med (känner mig verkligen som en god vuxenförebild).



Syskonritt.


Kommentarer
Postat av: Sarah :)

HAHA vilka sötnosar :) världens gulligaste :)

2009-01-19 @ 16:59:32
Postat av: annika

oj va mycke snö! vi har inte alls så mycket. det är knappt det ligger nåt alls på marken.

2009-01-19 @ 20:57:48
Postat av: Nina

Vilka härliga vinterbilder! Det är underbart att se söta, glada, lekande barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback