Tigerbalsamerad

Jag köpte tigerbalsam, min kära vän Soraya har tipsat om det till min nacke. Jag sträckte typ till mig eller nånting i fredags på Busfabriken och sen var det typ noll huvudrörelse som gällde under helgen. I början av veckan var allt frid och fröjd men nu har det börjat smyga sig på igen. Snacka om lömsk nackspärr, jag antar att det kan finnas nåt samband med förkylningen och nacken.

Nu har jag iallafall smort in mig, luktar jättegott. Jag gillar lukten! Stark och fräsch, det kan bero på att balsamet lossar min förkyldningstäppa som sitter uppe i hjärnan. Typ mellan ögonen känns det som. Jag smorde lite på bröstet också, plus tvingade på Henke lite med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitbra! det hjalper ju mot det ocksa! funkar ocksa vid bad body odour. nar jag reste med billiga bussar i el salvador smetade pa lite precis under nasan o kande inte lukten av allt sunk langre.

2009-01-30 @ 03:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback