Yrsel

Jahapp! Huvudvärk och yrsel + feber är det som gäller just nu. Och halsen förstås. Och hostan. Snoret håller äntligen lite lugnt. Har tagit två panodil kombinerat med en ipren men det verkar inte ha nån större verkan. När jag inte svettas så fryser jag.

A E mår inte särskilt bra heller, hon spydde efter att ha ätit halva sin lunch. Nu hasar hon omkring och spyr upp lite av vätskan hon fått i sig (vatten, blåbärs- och nyponsoppa). Hon är dock väldigt pigg och säger "maa", "mmaaa" hela tiden. Jag försöker få henne att säga MAMMA! Men det funkar inte, men snart så!!

B är rätt otålig eftersom både jag och Henke är dåliga, han får bara titta på film och när han springer omkring vill vi att han ska var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback