Ett litet inlägg...

Mamma och Sarah är här och hälsar på, dom har tagit med barnen till Kolmården. Det verkar som att dom bara skulle gå på Tropicarium, det blir säkert bra. Henke och jag vill också åka till Kolmården så det är bra om dom sparar nåt till oss.

Det är som julafton varje gång det kommer nån. Jag har fått senaste Mama, Amelia, Se och Hör och VeckoRevyn. Mamma har lånat både Från mina händer till dina av Monty Roberts och den senaste Marian Keyes-boken till mig. Dessutom har jag fått låna Kajsa Ingemarssons senaste av min snälla svärmor.

Annars då... Hästarna fick komma tillbaka till stallet igår. Det tog tre timmar och 6 personer att fånga in henne, men det gick till sist. Och lastningen gick superbra. Sarah red hem Carmensita.

Nu ska jag åka och jobba, vi får se när vi ses nästa gång. På fredagkväll efter jobbet ska vi åka till dalarna. Jag har packat iordning kläder till mig och barnen och skrivit en lista på resten så det ska gå lite smidigt. Jag ska väl hänga upp lite tvätt och tvätta lite mer nu innan jag åker...

Kommentarer
Postat av: sandra

Hur länge blir ni här?? ni kanske har tid att komma förbi en sväng..om ni är kvar på måndag..jag jobbar hela helgen.kram

Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du bland annat kan vinna ett par skor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback