ÄNTLIGEN!

Alltså. Ni läste kanske gnällinlägget imorse, kanske inte. Jag har iallafall varit till IKEA och köpt en skohylla för 49 kronor. Fattar ni! Ett litet steg mot sinnesro, för nu är det iallafall fint i hallen.



Före
Det spelar ingen roll hur mycket man städar och försöker stapla + att jag nästan aldrig dammsuger under skorna eftersom det är så knöligt.



Efter
Tada!! Snyggt va?! Jag kollade på en svart strandväska i typ flätad plast eller nåt, men köpte den inte. Nu när jag kom hem blev jag irriterad på mig själv, den skulle ju stå på skohyllan och vara full med mössor, vantar, sockor och allt annat vinter-tjafs som oftast hamnar på golvet.

Jag är jättenöjd och glad för att nu är det fint i hallen, där man kommer in i vårt hus och det första man ser är ordning. Förhoppningsvis känns det bättre när det första intrycket blir bra.

Ikväll kommer Emma hit och hjälper mig med barnens rum. Jag kände att jag måste vara utan barnen ett tag, dom ska med Henke på Lovisas kalas. När jag sa det till Emma erbjöd hon sig att komma hit och hjälpa mig (sparka mig i arslet) så jag kommer igång i barnrummet igen. Skönt och bra! Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback