Äntligen handlat

Det funkade fint att handla, hade tänkt köpa lite smågodis men jag ändrade mig när vi kom fram till hyllan och en tant stod och raffsade runt med händerna i en av lådorna. Och det var liksom inte så att hon tog en liten bit i taget utan hon körde ner hela näven och rörde om, noga. Usch! Jag fick lite färdigförpackat godis istället och sen uppmuntrade jag B att välja en tidning istället för godis. Vilket han gärna gjorde eftersom han hittade en "Bilar"-tidning.



Det var rea på dom här fina skålarna. Jag har kollat på dom förut, då 39:- st och nu slog jag till. 25:- st kostade dom. Vi hade dåligt med frukostskålar, men nu finns det 4 gröna och 4 rosa. Vårfina!



Den här har jag också suktat efter tidigare. Men jag tycker att 129 kr var lite väl dyrt... Och jag väntade på rean så nu fick jag den för 49 istället. Prisvärt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka fynd!



Skålarna skulle jag också vilja ha. Mina frukostskålar har blivit så repiga inuti, av skedarna. Det ser inte alls fräscht ut. Men som sagt, det kostar ju en hel del att köpa en uppsättning nya. Var hittade du dina? Fanns det ännu fler färger?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback