En bra ursäkt?

Jag har lagt in en räkning på internetbanken och då passade jag på att titta in här också... He he. Jag har iallafall lyckats slänga en stor påse med skräp, en hel del i pappersinsamling och sen ska jag skänka iväg lite böcker också. Jag har aldrig öppnat dom så det kan vara lika bra att dom får glädja någon annan istället. Jag behöver en kartong att lägga böckerna och jag grämer mig lite, för jag hoppade nyss sönder en kartong jag kunde använt. Så är det när man är ivrig att slänga!

Jag hittade dessutom "Rensa i röran med Feng Shui" när jag städade, ett tecken på att jag ska fortsätta städa kanske? Nu ska jag ringa ett par telefonsamtal och sen får vi se om det blir mer städning. Jag har en hög med böcker jag vill läsa (hittade tre till nu) och massa tidningar att bläddra igenom. Och jag skulle behöva åka och lämna böckerna, pappersinsamlingen m.m. Men det blir nog en annan dag.



Söt när han sover, också.


Kommentarer
Postat av: maria

han är alltid söt.. :) kram på er

2009-03-12 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback