Morgonpaniken

Jaha. Och det fanns inget bröd framme. Jag hatar att micra bröd för sen blir det torrt och hårt. Menmen.

Fortfarande gnällig, så jag ska försöka göra ett kort inlägg. Fast det blir med gnäll så ni som inte känner er hågade att höra mer av det kan ju sluta läsa här.

Det är ingen idé att städa det här huset för det finns ingenstans att göra av alla saker. Jag flyttar bara runt dom = det ser ändå stökigt ut. Alltså är det ingen idé att städa förrän vi gjort iordning barnrummet. Men jag fattar inte när vi ska kunna göra det. Jag kan inte vara däruppe så länge A E är vaken för hon skuttar iväg så jävla snabbt. Jag vill inte att hon ska ramla ut för trappen. När hon sover skulle jag hinna göra lite, men då är det så lugnt och skönt att bara dö i soffan en stund. Jag tror att jag måste skärpa till mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett tips: Det finnas grindar att sätta i trappen!! kram lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback