Sex and the city-boken

Jag har den på pocket, men den är inget att ha. Skittråkig, faktiskt. Jag kommer inte alls in i den, har provat att börja läsa den två gånger men det går bara inte. Nu har B den och leker med, han verkar gilla rosa. Han kommer med den och bläddrar och har sig. Skönt att han äntligen roar sig själv för han har varit skittråkig hela tiden när jag städat. Bara gjort sånt han inte får göra eller varit i vägen. Mitt i allt passade han på att bajsa (på toan, vilket var bra) mindre bra var dock att han rullade upp hela den nya toapappersrullen. Det tog typ 5 minuter att rulla tillbaka den på, då var jag inte på särskilt bra humör...



Coola killen en annan dag.

Trött och grining är jag. Väldigt tråkig, men jag har fått en hel del gjort idag. Nu ska jag se vad vi ska äta till kvällsmat, det blir en salig blandning: kyckling, lax och köttbullar/pannbiff. Man får ta det man gillar... Vi kanske borde äta potatis till det?

Jag måste vara världens tråkigaste bloggare idag, men ni får härda ut. Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback