Söndag

Nu är det söndag. Och det snöar. Trist! Hoppas det inte blir liggande bara.

Kvällen igår var kul, speciellt före Harrys. Mycket prat och seriöst, eller så seriöst det kan vara med sprit inblandat. Jättegod mat och kul att hänga med tjejerna. Jättekul, faktiskt. Det blir alldeles för sällan. Köttmarknaden på Harrys kunde jag dock varit utan men nu vet jag ju det och behöver inte gå dit igen..?! Kvällen var helt perfekt och jag hade himla tur som fick åka hem med Drutten vid 2-snåret! Helt perfekt!

Idag blir det rätt lugnt, jag känner inte för att göra nånting annat än hänga i soffan men jag ska vika lite tvätt. Försöka få min käre man att diska, om det går... Vi ska in till Biltema när dom öppnar och sen till Stjärnorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback