Ute!

Vi har varit ute ett bra tag, först hämtade vi posten och bar grenar i allén. Sen kom trevliga grannen Sussi förbi, hon kom tillbaka från en promenad med deras hund. Så vi pratade med henne ett tag, B gick bort och lekte på stenmuren, hans tåg. B gick tillbaka in på gården och så tyckte jag att jag hörde att han grät, så jag skyndade mig in och då hittade jag honom precis innanför dörren med overallen runt knäna. Han hade kissat på sig och var jätteledsen, men nu sitter han i badet så allt är bra igen. A E och jag käkar lite äpple, hon har inte nån aptit just nu och jag tjatar inte särskilt mycket på henne heller utan försöker erbjuda lite olika saker... Det vänder väl snart antar jag (hon spydde i bilen igår efter att vi kommit hem, hon spydde nog i sömnen för hon satt och sov och helt plötsligt var det fullt med kräks på bröstet)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback