Den ansvarsfulle vuxne individen i hemmet

Henke har inte riktigt insett att det är han som har ansvaret och är vuxen när jag är borta... Men nu har vi klargjort det.

Det har gått fort och bra att jobba idag, passet var 6 timmar men det känns så kort att jobba till "bara" 16.15. Henke tyckte att jag kan jobba torsdag och fredag också eftersom han ändå är ledig så nu har jag iallafall anmält mitt intresse för dom dagarna så får vi se om jag får jobba eller ej. Henke vill gärna att jag är borta när han är hemma... He he.

Annars är vi mitt uppe i badning och läggning. A E sitter i mitt knä, nybadad och äter välling. Mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej släkten får nöja sig med muntlig inbjudan... alltså ni är bjudna.

Postat av: Sarah :)

haha när jag läste de där sista så tänker jag på sist ni var i hedemora tror jag de var. När vi satte K på o mata AE med välling o han visste inte hur man skulle göra o vart jättenervös o resultatet va: öh, jaha, ja, de här va ju lite mysigt faktiskt :)

2009-05-17 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback