Fredagen som försvann

Igår var vi hos Solla hela dagen, hjälpte henne med att få ner lite stolpar i marken och så. På kvällen red jag och Carmensita en sväng, hon var jättefin. Som honung, hon var jättemjuk och fin. Kul!! På hemvägen bjöd hon ut sig för Parant också, inte särskilt ok. Slampa.

Menmen! Jag ska åka och jobba nu, hade sovmorgon idag.

Före jobbet ska jag köpa en hålla-in-magen-grej för jag är trött på alla blickar, frågor och påhopp om min mage. NEJ, jag är inte gravid jag är bara fet. Ok?! Skulle vara så jävla skönt om folk kunde ha lite takt och ton och ge fan i att glo och fråga hela tiden. Jag blir faktiskt ledsen.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

oohh det är inte kul när dem frågar sådär...jag tycker defenitivt inte att du har stor mage jag tycker att jag har större hhmmm..ha en bra dag på jobbet...kram Lovisa

ps...vi var på ikea igår och det var ingen ordning fanns inga påsar stökigt var det oxå så jag antar att du har nåt att göra idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback