Gnäll, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll och gnäll

Jag blir VANSINNIG snart. Från Bs "kan själv"- period har han nu landat i en evighetslång period med enbart gnäll, fattar inget och kan absolut ingenting. Det är helt jävla sanslöst. För ett litet tag sen klädde han på sig alla kläderna själv, nu ska han välja men kan absolut inte bestämma sig. Allt är bara fel. Sen kan han dessutom inte klä på sig heller och istället för att fråga om hjälp (vilket han mycket väl kan och har gjort tidigare) går han bara omkring och gnäller. Jag blir helt sinnessjuk.

Idag ska vi åka på barntimmarna och sen får vi se vad som händer. Gräset behöver klippas och det behövs städas undan massa prylar inne. Dessutom ska jag måla det sista på dom stora konsollerna så vi kan få upp den där hyllan nån gång. Inte för att det kommer göra så stor skillnad ändå, jag ser redan att den kommer bli helt överfull... Men det är ett litet steg åt rätt håll iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback