Konstiga drömmar och jobb

Idag har jag jobbat hela dagen. Kl.8 började arbetsdagen med möte till kl.10.30 då själva arbetspasset i kassan började. Slutade 18.30 och nu har jag landat här i soffan, ska snart vidare till min slutstation, sängen. Skönt!

Just nu drömmer jag jättekonstiga drömmar. Häromnatten var det att Henke hade lämnat mig, hittat en ny fru som han levde förortsliv med tillsammans med våra fina ungar. Jag var fortfarande i rätt ålder, men Henke hade blivit 40. Konstigt va?! Dessutom hade jag en man som gjorde allt för mig och köpte allt, men jag var inte ett dugg glad för det eftersom jag bara ville ha Henke och våra fina barn.

Inatt drömde jag en skitskum dröm om att vi först körde ner med vår (vår kompis Johan körde) bil i vattnet, för det var några som skulle mörda oss och dom skulle lämna oss ifred om dom trodde att vi var döda. Efter vattengrejen bodde vi jättelänge i en lägenhet utan dörr. Vi fick inte visa oss för nån, men alla grannarna upptäckte ju att vi var där och maffian som ville mörda oss hade span på huset. Så vi åkte till en sekt skitlångt ut på landet (vi åkte förbi stället där vi hade kört ner med bilen för det var en hemlig väg), dom pratade med jättegälla ljud och dom hade tillåtit oss att komma dit för att deras ungar skulle kunna besegra B om typ 10 år när han ansågs vuxen för han hade en stock i en hårlock i nacken och det var jättefint. Besegrade man honom var man typ bäst... VÄLDIGT SJUKT! Och det kanske vore på plats med en liten drömtydning?

Nu ska jag lägga mig och drömma fler konstiga drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback