Underbar dag!

Vi har haft det så bra hos Helené och Oliver!! Först gick vi en promenad till affären, handlade lite och sen gick vi tillbaka. Grabbarna var ute och lekte medan Helené gjorde smarrig lunch: korvstroganoff och ris. Efter maten och lite häng var det dags att åka igen, A E hade bara sovit en halvtimme på förmiddagen och var jättetrött. Försökte hålla henne vaken till Coop, vilket inte alls lyckades. Eftersom hon sov, B var trött efter all rolig lek (dom kom jättebra överens) och dessutom var det slut på vagnpengar så lämnade jag barnen i bilen medan jag turbo-handlade. Det tog 8 minuter och jag fick med mig allt jag skulle ha. Konstigt nog! Det kändes som att jag var extra koncentrerad för att allt skulle bli rätt... Handlade mjölk, köttfärs, smör, gurka och lite olika fruktsorter. B har redan hunnit äta ett äpple och en banan. A E har ätit en banan och en satsumas och jag har bara ätit ett äpple. Gott med frukt!

Nu leker barnen lugnt och fint på golvet. Jag ska kolla lite bloggar och sen hänga upp lite tvätt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback