Framsteg!

Barnens rum är spacklad för första gången + grundmålat. Tack för det tipset Maria! Man ska tydligen spackla, grundmåla och sen slipa för då ser man var och hur mkt man behöver slipa. Så ikväll hoppas jag att jag kan slipa, det beror på om färgen torkat eller ej... November är snart slut och då vill jag att rummet ska vara så gott som klart, vilket förmodligen inte kommer inträffa eftersom jag ska jobba ons-fre + sön denna vecka, men lite mer kommer nog hinna hända där uppe.

Annars är det rätt lugnt, funderar på om det är värt att ha julgardiner eller ej. Ska väl skriva julkort idag med så det är klart...

Kommentarer
Postat av: maria

hhah det va inget man ska jju dela med sig av sina hemligheter :) hoppas bara att det blir bra så att ja inte lurat dig :) tack för igår

Postat av: sandra lindell

Sluta vå så himla duktig nu..jag blir ju aldeles nervös..skriva julkort..det är ju LÅNGT kvar till jul..eller??

2009-11-24 @ 22:44:40
URL: http://alexmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback