Min käre son och dotter!

Han säger så roliga saker t.ex:

"jag är inte stolt jag är bara äcklig i magen" och detta säger han på frågan om han är stolt över sin pappa för han fick en pokal för finaste bilen igår...

Eller en annan klassiker, när min käre man frågar honom om det ska bli skojigt att åka på folkrace: "inte skojigt bara äckligt".

A E har också börjat snacka mer och mer, nu kan hon säga daschdasch som betyder farfar. Hon säger också momo modasch, Mijja (mormor, morfar, Camilla). Hon ville inte försöka säga Sarah, för det var nog för knepigt.

Imorse lärde hon sig att säga "du är söt" och älskar, fast älskar låter typ kajschar... Man förstår ju vad hon menar.

Kommentarer
Postat av: Sarah

va i helskotta, hon ska lära sig att säga moster sarah är bäst! det är det första hon måste lära sig ;) jag får väl komma ner o bearbeta det lilla oförstående barnet... :P

2009-11-01 @ 20:56:05
Postat av: Anonym

vilka duktiga barn =) helt rätt o säga milla också, hon vet vem som är bäst ;)

2009-11-01 @ 21:56:43
Postat av: Lasse

Det var trevligt att se att du skrivit i din blogg. Jag brukar titta in men det med datorhänget har varit en stående rubrik nu ett tag. Språket ni har i Fornåsa verkar ligga på sch-judet men jag har ju å andra sidan inga knoddar att förstå. Ha det bra.

Postat av: daschdasch

Det bäst i Lördags var när A kom fram och tog mig i handen och ledde runt mig bland alla fina bilar,



[img]http://www.brandow.eu//album/tibro2009/img_9375medium.jpg[/img]



Fler bilder finns här

http://www.brandow.eu//album/tibro2009/index.html

2009-11-02 @ 20:22:25
Postat av: daschdasch

Det bäst i Lördags var när A kom fram och tog mig i handen och ledde runt mig bland alla fina bilar,



[img]http://www.brandow.eu//album/tibro2009/img_9375medium.jpg[/img]

2009-11-02 @ 20:23:58
Postat av: Lasse

TJENA, HAR DU GÅTT I IDÉ ELLER HAR DU ÅKT TILL CYPERN IGEN PÅ ENKELBILJETT

2009-11-09 @ 23:45:17
URL: http://lattjobig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback