Min önskelista!

* BÖCKER från Bokus: "Sookie Stackhouse Boxed Set" av Charlaine Harris (385:-) jaa, på engelska tack, "Den vilda trädgården" av Gabriella Dahlman (192:-), "Drömmen om ett orangeri : växterna, maten, skötsel, byggtips, historik" av Paula Ahlsén Söder och Stefan Söder (209:-), "Husmorsorna : the ultimate köksalmanacka" av Emma Hamberg och Anette Rosvall (199:-) och "Ekologiskt lantbruk : odling och djurhållning odling och djurhållning" av Inger Källander och Elisabeth Ögren.

* PENGAR till lite olika saker, kanske en fin matta, jag vet inte riktigt än, nånting fint som jag kan ha här nere när alla ungarnas grejer flyttat upp. Eller kanske till en garderob till sovrummet. Nånting vettigt som vi behöver alltså...

* Ett GULDHJÄRTA av Henke, jag vet att du läser bloggen så här får du ett tips.

* En fin KOFTA eller nått annat klädesplagg som jag gillar i ett trevligt naturligt material.

* En kort PRENUMERATION på Family Living riktigt kort alltså, typ 3-4 nr. 

Det här är det som jag kommit på hittills, kanske kommer på nåt mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback