Mina fina barn!

Gud vad fina och härliga dom är, mina ungar! Jag har börjat potträna A E litegrann. D.v.s. alla förmiddagar när vi är hemma har hon fått ha trosor på sig (jag ser helst att hon är naken så hon känner skillnad, men hon vill ha trosor/kalsonger) och hon har kissat på sig typ varje dag. Igår satt hon på pottan och kissade, varpå hon fick applåder och hurra-rop och väldigt mycket uppmuntran och vi beundrade kisset i pottan. Idag kissade hon på pottan på morgonen och en gång nu på em + en liten gång till nyss bara för att visa att hon har kläm på det. Världens duktigaste tjej! Hon har fattat det här så oerhört snabbt.

B är också duktig såklart, han verkar vara inne på väldigt mycket språkutveckling just nu. Igår när vi skulle åka från Solla sa han "jag älskar inte att åka hem, jag älskar att vara hos Solla". Dessutom hade han världens utläggning om skateboards och skateborardhallen igår vid frukost. Har ingen aning om vart han snappat upp skateboard över huvud taget. Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja ellerhur, jag tror dom känner av det och gör det för att jävlas nästan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback