Trött, hungrig och gnällig

Det är jag det, har inget tålamod alls med barnen utan uppmanar dom konstant att gå och hoppa på sin pappa (som ligger och läser i sängen). Jag har läst ut min bok och fortsatt läsa i "Krig och Fred" som jag håller på med nu. Jag gillar verkligen ryska böcker, det märks att det är ett helt annat språk för berättelsen är uppbyggd helt annorluna än västerländska böcker som faktsikt är extremt lika i stilen allihopa.

Nu ska jag borsta håret och hoppa i ett par jeans, vi ska åka till Stjärnorp på julmarknad. Först blir det nog pizza till lunch för jag orkar bara inte laga nåt, och inte min käre man heller tydligen.

Barnen har vaknat typ 3 gånger var inatt, jag fick somna efter kl.00 nån gång och sen vaknade dom som sagt igen. Alla utom jag är förkylda så dom har snarkat också = jag låg vaken med huvudvärk. A E vaknade såklart strax efter kl.6 imorse, som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Marie

Lugn gumman snart är änglarna stora.........

2009-11-14 @ 16:54:31
Postat av: Sandra

mmm..Najs natt!! Hoppas det blir bättre inatt!!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback